E drăguţ să fii drăguţ faţă de cei drăguţi

24 februarie 2012

Iubiri de altădată

Ghiciţi cum mi-am început week-end-ul? Frumos, atât de frumos că aş vrea să fie aşa fiecare zi de vineri dacă s-ar putea. Astăzi la 17:30, la Starbucks Plazza, am băut o cafea bună şi am întâlnit lume la fel de bună la invitaţia prietenilor de la Editura ALL!
Astăzi de Dragobete, Editura ALL a făcut un cadou tuturor îndrăgostiţilor de cărţi şi de citit: o nouă colecţie- Iubiri de altădată!

Despre colecţie au vorbit Cristina Bazavan şi Camelia Văcaru, actorii Dorotheea Petre şi Paul Ipate au citit câteva fragmente din cărţi de ne-au mers la suflet, iar Dan Teodorescu de la Taxi a susţinut un recital delicios.

Ce putea fi mai plăcut decât să ascult câteva fragmente din cărţile lansate şi să mă bucur de cafeaua preferată cu sirop de caramel? Dacă până acum îmi erau dragi cei de la ALL, acum pot spune ca mi-au intrat de tot la suflet! Bravo şi de abia aştept să ma apuc de citit!







4 comentarii:

  1. Multumim frumos pentru aprecieri si ma bucur mult ca ti-a placut! Te mai asteptam si la alte evenimente si iti promitem lucruri la fel de frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandeam eu ca tu nu ratezi. Eu n-am avut cu cine lasa fata, si-mi pare rau ca n-am putut veni. Si eu voi deveni, de fapt cred ca am devenit deja cititoare fidela All. Habar n-aveam ce carti minunate se afla in colectiile lor.

    RăspundețiȘtergere